Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Anna-Carin - 13 februari 2011 17:49

 

Har haft en riktigt skoj helg,inte som jag trodde den skulle va men det va en bra helg.
Har träffat massa roligt folk..
Och va härligt väder det ha vare…förutom går kvällens snöande.


Vad härligt det är med att solen skinit i dag,man får som hopp om framtiden.
Och att man snart kan börja sitta på balkongen i solen & bränna fläckarna lite.
Fast nu är det inte allt för lång tid till då jag börjar på behandling av psorisis igen..ska bli så skönt att börja behandlingen.
Jag har en del fläckar nu men det ha kunnat va värre & det är helt tack vare vissa personer i min närhet som gör att jag mår bra.

Tror att jag ska ta & kolla tunt på secondhand butikerna efter ngr nya stolar att köpa på balkongen .
Okej vi har de plast stolarna men funderar på att fixa flera stolar…
Få se hur det går med det där.
Det är ju ett tag kvar till man ska börja sitta ute..men fundera gå ju i alla fall..
 

 

Kvällens funderingar:
*Kan det verkligen va gott med hamburgerbröd med taco smak?
*När ska Örnsat fixa till så att ljudet & bilden är synkade & att bilden inte låser sig på tv9?

 

 

Veckans horoskop:

Jungfrun
Vecka: 7 (2011-02-14 - 2011-02-20)

Ibland är din fantasi lite väl aktiv, när den målar upp scenarier som varken är trevliga eller sanna. Den här veckan fortsätter du att lära dig hur man ska undvika den här sortens funderingar och i stället se positivt på tillvaron. Du kommer att inse, att det som händer i din hjärna inte alltid speglar vilken person du egentligen är.

Jo jag ska försöka att inte låta min fantasi ”springa” iväg nu i veckan.
Bara försöka att lyssna på hjärtat istället..

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards