Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Anna-Carin - 24 februari 2011 23:00

 
Ibland har man lite tur & då blir man mycket glad.
Samma sak med att jag får höra ett "litet ord" som gör mig mycket glad.
Mest glad över tanken bakom orden.

  

 


Idag har jag haft tur att hitta ett "mellan steg" (eller vad man kallar det)
Eftersom jag har psorisis i örongångarna så kan jag inte använda vanlig handsfree.
Så idag fick jag den briljanta iden att kolla om jag kunde få tag på ett "mellan steg" mellan mobilen & hörlurarna...så jag kan använda mina gigantlurar då jag snackar med folk & slipper ha nåt som spränger då jag använder dom.
Hade sån tur att Telia hade en  
Vill ju fortsätta  använda den suvve svarta telen   
 


Imorr´n äre fredag..
Ser fram emot helgen..
Ska bli en skoj dag imorr´n & på lördag.
Söndagen blir en slappar dag med lite film.
Få se om lördagen blir som planerat eller hur det blir men har en känsla av att det blir en bra dag hur än det nu blir    


Håller tummarna att fotoboken som jag ska beställa blir som jag vill   


   

Av Anna-Carin - 24 februari 2011 10:41

 
Torsdag.
Ojsan...kvällen igår blev inte som jag planerat.
Det råkade bli lite för mycket laktos för mig igår.
Och det slutade med att jag satt & trodde att jag skulle dö.
Somnade då jag skulle vila bort det ONDA.
Så det blev sent inatt.
Men nu framöver så bli det inte så mycket laktos alls..
Vill inte må så där igen.
  
För ngr dagar sen så va jag till Jasse med diademet jag köpt henne.
Både hon & lilla syster har blivit SÅ stora.
Har lite svårt & förstå att  Savannah  nog "snart" kan börja gå själv..har inte riktigt  fattat att det är så att hon kan gå med gåstolen (eller vad det nu heter)

  

Igår började ja storstädning här hemma...el städade i klädammaren .
Skönt att få det bort gjort.

Har kollat vädret för ngr dagar...hoppas det blir som detta säger.
Få hålla tummarna     


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards