Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Anna-Carin - 28 februari 2011 00:55

 
Söndag natt..jag borde sova men jag har sån värk att jag inte kan slappna av.
Och nu så är det inte sån "vanlig" värk som jag brukar ha så det känns som att jag håller på att brinna upp & det kliar/små sticker långt under huden & vet inte hur man ska kunna klia där.
Men få väl ta en kall dusch eller så så kanske man kan försöka sova lite.
Få se hur jag kommer göra..


I fredags beställde jag min fotobok som jag har gjort som en sak där man ha skrivit upp där folk fyller år & ngr fina bilder.
Det stod att det skulle ta mellan 4-7 dagar att få den så jag håller tummarna att jag få den så fort som möjligt...senast på fredag em..
*håller tummarna*
*håller tummarna*

Ny vecka snart.
Ska bli spännande & se om veckan blir som jag tror eller hur den slutar.

Och jag hoppas att mina små hjärtan blir helt frisk till nästa helg...asså kommande helg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards