Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Anna-Carin - 20 februari 2011 21:52

 
Snart slut på denna helg.
Har haft en bra helg,som åter igen inte blev som tänkt.
Inget mig emot.

På fredag em så gick jag in till stan från Jysk & co och va även förbi Anders med hans telefon.
Det va TOK KALLT ute & när jag frågade busschaffisen (då jag åkte dit) när bussarna går så säger han "Ja det går en gång i halv timmen"
Men min tanke då blev  "Men när?!"
Och då jag va klar så tänkte jag som så att det skulle va jobbigare & stå & vänta i kylan än att gå & frysa.
Då jag hade kommt hem så blev jag bjuden utanför stan på bastu med trevligt sällskap.
Och nu är jag så GLAD att jag fick komma & basta för jag har inga flagnor som vill lossna & det är då det kliar som mest.
Har inte kliat mitt psoriasis på 2 dagar nu & det känns så skönt.
Så jag säger bara Tack Frank för att du bjöd med mig.

Igår så jobbade jag i inläppet på Arenan.
Jag som tyckte att det va toooooooooooooooooooooooook kallt i fredags men det kändes MYCKET KALLARE  då jag gick hem från Arenan.
*suck*
Gillar inte detta alls!
Och hoppas VERKLIGEN att det inte är så här kallt första helgen i mars.
*håller tummarna*

Säger bara MER VÄRME ÅT FOLKET!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards