Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Anna-Carin - 2 maj 2011 18:06

 

Maj månad...det va ett tag sen jag skrev sist..

Orkar inte dra upp allt nu men det ha vare lite skojsigheter med mina kompisar...
Det har vare demo innan Påsk...
Och till påsk va jag hem till mina föräldrar & njöt av det fina vädret.
Fast jag de sista dagarna bara låg & mådde dåligt för att jag va sjuk.
Hade fått halsfluss & hade tokhög sänka..

Men med lite medicin så avtog det allt eftersom & på torsdag tar jag mina sista av mitt Penicillin.Jag känner mig fortfarande slut på ikroppen & bli r lätt trött i ögonen nu...


I helgen va Ida här & åter igen så hade vi en skoj helg...vet inte om jag inte ha haft en skoj helg med Ida*kliar mig i pannan*
Synd bara att det inte kunde va fint väder då vi fick för oss att grilla i helgen.
Men vi 9 hade det skoj ändå..

Nej nu orkar jag inte mer & skriva...blir att vila lite innan det är dax att fixa middagen.Skriver mer om det som vare nästa gång..

    


*håller tummarna*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards