Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Anna-Carin - 13 maj 2011 15:21

..för ngr dagar sen då jag & Ida gick förbi busshållplatserna inne i centrum så såg vi att ngr träd ha börjat blomma ut...nu är sommaren på G & det märks att det inte är så länge till "sommarlov"
Jag säger bara "Välkommen sommaren med din sol & värme"



Fredag & det är fredag den 13:e och det regnar & är grått ute.
Och det verkar kunna bli dåligt väder imorr´n med *suck*
I helgen kommer det bli sortering av klädkammaren,paket inslagning,grattiskort tillverkning mm.
Om det nu ska va dåligt väder så kan man ju lika väl pössa på med sånna saker man annars kommer skjuta på..
Ha de inte haft nåt emot att ligga & se på film & mysa med nån hela helgen men det finns ingen som vill göra det med mig..
(men jag gråter inte)
Inte så länge till jag få gosa med mina små   & det ser jag fram emot.
Stor  blir nån annan dag...kan man ju hoppas..





  
Gör nu en liten "anti-regn dans"..hoppas det hjälper...






 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards