Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Anna-Carin - 4 maj 2011 18:26

 
Nu skiner solen & jag njuter fulla muggar.  
Såg på www.yr.no att det ska va fint & soligt på fredag & lördag oxå.
Hoppas att det är rätt så jag kan sitta ute i solen & bränna mina fläckar som har kommit tillbaka sen jag va sjuk sist.


             Dessa fina tulpaner hade dom hemma hos Jasse & Savve på Långfredags frukosten.
Riktigt trevligt att träffa "släkten" igen ;)

  Hemma hos mamma & pappa är/va det inte så mycket grönt men det är ju en bröjan iallafall & skönt att all snö ä borta..
  
När jag va hem till mamma & pappa i påsk så började jag måla på miniatyrhuset som pappa fick då han fyllde år för ngr år 10:onden sen.
 
Eftersom jag blev dålig på kvällen den dagen jag började måla huset så fick pappa avsluta målningen med att måla taket & "uteplattan"
Nu ser den ut som ny igen ;)
 

I lördags så grillade vi hos mig & sen gick vi in till mig & käkade & drog sen vidare till en kompis.
Hade en riktigt mysig stund på uteplatsen..

Idag va jag och fixade Namngiviningspresenten till Savve.
Och i helgen köpte jag ett linne som jag ska ha under min tunika som jag har tänkt att ha på mig då.
Hoppas bara att jag inte får ett släng av belutsångest ang kläderna,
  

Nää...nu blir det snart att fixa middag & kolla på BB.
Jag har fastnat på det..okej det är inte så att jag MÅSTE kolla på det utan jag kollar mest bara då det inte finns nåt annat att se på...


 Hoppas allt går bra för syster på sjukhuset...

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards