Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Anna-Carin - 22 maj 2011 23:00

 
Söndagkväll..
Helgen har bara sprunge iväg. 
I fredags va jag bara hemma...storstädade  & röjde här hemma (har bara lite kvar att städa bort & lite saker att bära ner till källaren) & sen slappade jag resten av kvällen.Fick ett litet besök av Marie & Krille...det va skoj.
Igår va jag på Jasses "namngivnings dag-dag" firande.  
Kul att träffa släkten igen.
En vecka till nästa gång vi samlas igen   
Små gummorna va så söta i dera små söta klänningar.
Skulle eg få besök på kvällen men blev ändrade planer så vi bokade in det idag istället. Så kvällen spenderades med ngr kompisar..det va skoj.
Idag har det mest blivit vila.
Och åter igen så blev det inget besök idag men vi bokade om att träffas så på tisdag blir det istället.
Ser fram emot det.  
Idag har jag kollat på filmen Kill theory.
Den är bra.Har även suttit ute på balkongen i solen..men va skönt det va.
Hoppas på flera dagar till veckan med sol.

Håller tummarna att allt nästa vecka...kommande vecka kommer bli som jag vill.
   

Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards