Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna-Carin - 19 augusti 2009 22:34

Idag ha vare en helt Ok dag.
Mamma & pappa va förbi med grillen som jag skulle få.
Skulle även låna en häftpistol av pappa så jag kunde fixa ordning en stol jag har på balkongen...nytt tyg till sitsen ska fixas.
Ska dona med det imorr´n.

Ikväll ha vi sett film In a dark Place...
Men jisses va dålig film det va...
Man bara satt som frågetecken då filmen va slut.

Nu är det 2 veckor sen jag hörde av mig till xx.
Och lite längre sen jag snackade med honom..
Ska försöka hålla mig så mycket som möjligt innan jag hör av mig till honom...
Ha jag klarat mig i 2 veckor så borde jag kunna hålla mig i 3...4...5 veckor..
Man kan ju bara hoppas. =)




Av Anna-Carin - 17 augusti 2009 19:30


Åh jag har hittat Salta kringlor på Hemköp...
Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåh va god dom är..
Kan ju äta hur mycket som helst =P

Av Anna-Carin - 15 augusti 2009 09:50

Igår va jag & hälsade på min pappas kusin Eva.
Det va riktigt trevligt.
Men asså va jag massa sms...så många sms får jag inte då jag sitter hemma.
haha...folk kände på sig att jag inte va hemma  &  vle verkligen höra av sig till mig.

Viss människor hörde av sig inatt & proppsade på att få sova hos mig...men jag la bara på luren & stängde av ringsignalen.
Han ska då få veta va jag tycker om sånna fasoner.

Nu är klockan snart 10...undra va som händer idag då.
Och va vi ska hitta på ikväll...
*funderar*
besos

Av Anna-Carin - 13 augusti 2009 21:44

...när ska vissa sluta & ljuga om sitt liv?!
Börjar bli bra less...
Så skönt att Vissa inte är en del av mitt liv....

Av Anna-Carin - 13 augusti 2009 16:34

...skorpan...
Nu är Skorpans sista dagar här hos mig snart här.
Börjar bli riktigt less på att han inte är ens en gnutta på väg & bli hand tam.
Han kan sitta på handen om han ha haft en "flygomgång" och dunkat in i väggen & är snurrig...då kan man få han & sitta på handen ett tag.
Och försöker man att få honom att sitta på handen i buret så blir han galen & försöker krypa så långt bak i buren han bara kan & springer runt runt i buret.


Jag vet att fåglarna (jag har) gillar inte då jag tar dom över ryggen.
Men idag så va jag tvungen..
Jag tänkte va snäll & släppa ut han & Felixa men han fick sån flyg fläng så flög han bla in i mitt fönster.
I en kruka ha jag en sak som ska kleta fast blommflugor & så...så klart så kletade den fast under Skorpans vinge.
Så jag va tvungen att ta honom över ryggen.
Hade helt glömt hur HÅRT han bits.
Oj oj va han bet  mig...höll på & bita av mig fingret.
Jisses va ont det gjorde.
Så jag fick ta på mig en tjock vante &  ta & hålla honom över ryggen så kag kunde klippa bort den grejen som fastnat.
Kunde ju inte låta den sitta kvar så jag fick klippa massa i hans vingar för att få bort det...kändes inte bra alls men det behövdes göras...

Så idag har jag vare & snackat med tjejen på Zoobutiken & hon tyckte att jag skulle sätta upp lappar & lågga ut annnons på Blocket.
Jag kan ju inte ha honom kvar...
Även fast han är vacker liten pryl =I

Av Anna-Carin - 12 augusti 2009 20:19

Mamma & pappa ha köpt en ny husvagn.
Hittade den på Nolia Mässan.

 

...husvagnen...

 

...matplatsen & extra sovplatsen...


 ...sovplatsen....



 

 ...toaletten...


Av Anna-Carin - 11 augusti 2009 23:38

I morgon kommer jag tillbaka till stan & civilisationen.
Hoppas på sol som dom lovat på http://www.yr.no/sted/Sverige/Västernorrland/Örnsköldsvik/



Har haft eb bra helg.
Skirver mer om det imorr´n...orkar inte nu...
sov gött!

Av Anna-Carin - 5 augusti 2009 22:20

Va less jag blir på min bäddmadrass till min resårsäng.
Så här ser det ut efter 2 dagar...ok nu ha jag dragit bort lakanet.
Bäddmadrassen glider hur lätt som helst av sängen.
Har sån lust att bara slänga denna säng & köpa ny men vad säger att det blir bättre av att köpa ny säng!?
*suckar mycket*

Nä nu är det bara & bädda om sängen så jag kan sova där igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards