Alla inlägg den 2 november 2009

Av Anna-Carin - 2 november 2009 20:30

Vissa jag känner sitter & snacka massa skit om folk dom känner & berättar hur illa den tycker om det andra& bla bla bla...men sen umgås dom som bästa polarna...
Det förstår jag inte?!
Är det bara jag som är knepig kanske....
Men jag säger bara så...kom inte hit & gnäll hos mig för jag lyssnar inte...

Av Anna-Carin - 2 november 2009 14:00

Ha haft en bra helg
Ifredags va det bara lugnt & såg film...såg bla Hulken...den ha jag faktiskt inte sett tidigare.
Eller jo jag har sett slutet...av nån anledning.
Hoppas på bättre väder snart...helst om en stund.
Det är vädret som gör det.
Idag blir det..är det bara slapp & känner mig trött...
Måndag idag & idag känns som söndag del.2
  

I lördags så va det ett årskalaset för lillhjärtat.
Det variktigt trevligt & massa gofika.

På kvällen så va det fest här.
Vi va 12 galningar som höll tll här hos mig.
Sen gick vi ut på krogen...rätt mycket folk...
Vi hade köpt förköpsbiljetter & det va skönt att slippa stå  kön...den långa kön.
Måste fixa förköp till lördag oxå tror jag så vi slipper stå i kö då.

besos

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards