Alla inlägg den 26 november 2009

Av Anna-Carin - 26 november 2009 01:33

  
Idag ha jag va effektiv. 
Ha gjort en massa...så skönt & få det bort gjort.
Tvättat,sorterat ut vilka väskor jag ska sälja,tagit upp de saker från källaren jag behöver & ha bure ner lite saker jag inte behövde uppe,plockat undan överallt,slagit in julklappar,plockat undan lite disk & diska,vattnat blommorna & slängt ngr som såg döda ut,fixat med lampor så att det inte ser så mörkt ut.
...en hel del...


Ha dessutom idag vare på VC..ha fått träffat min läkare.  
Hon skulle skicka remiss till Reumatologen.
Och hon tyckte eg inte att jag skulle käka den medicin jag gör för mina ledbesvär men få se va dom hos Reumatologen ..
Va även på pso mott. och solade,solade hela 55 sek.
Har börja se att solnigen & smörjningen ger resultat.  
Har snart inga fläckar kvar,men det fattar väl att man blir sjuk snart bara...som det brukar bli.

Idag har det vare sånt där tråkväder igen.. 
Det ha bytt av att va molningt eller tokregna...
Nu har man typ gett upp tanken på att det kommer bli en vit jul i år...
Få se..

Igår berättade Liv att hon kommer hit till Lucia.  
Ska bli skoj då hon kommer hit...längtar faktiskt.

 

 

 ..besos!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards