Alla inlägg den 22 november 2009

Av Anna-Carin - 22 november 2009 18:46

 
Vilken dag denna blev då!
Obestämd
Jag som hade en masa & göra idag...men ikke blev det av.
Känner av att jag börjar få ont i halsen & extra mycket ledvärk..ska snart ta lite Alvedon och sen kanske lederna blir bättre så jag iallafall kan plocka bort från vardagsrummet...disken få jag ta nån annan dag..

Alla dessa drömmar som jag har haft i veckan kan ha nåt & göra me att jag blir sjuk...vem vet.
För nåt ha känts fel då jag drömt om Niklas så mycket & sen alla knepiga/skumma drömmar jag har haft.Foten i munnen


Håller tummarna attt jag få som jag vill på fredag ..Tungan uteSkrattandeOskyldig

Av Anna-Carin - 22 november 2009 18:40

 
Ibland blir jag bara less då man alltid gör fel i nåns ögon.
Men jag tänker inte ändra mig bara för att jag inte beteer mig som vissa personer anser jag borde göra.
Men kommer det gå så lång att det kommer komma att man få höras massa saker om hur man ser ut & s...att man borde börja gå ner i vikt eller så då djävlar ska fålk få veta va dom gör.
Sen så gör deras beteende att man vill ju inte ha nåt med dom & göra...men det är ju deras förlust.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards