Alla inlägg den 30 november 2009

Av Anna-Carin - 30 november 2009 01:00

Söndag idag.  
Denna dag har gått fort känns det som..men det gör eg inget.
Har fortsatt fixa här hemma & är inte kar med jag blir väl det imorr´n.
Ikväll såg vi
One missed Call hos Kent.    
Ikväll har det dessutom snöat lite...mys pysigt...

Igår så fixade jag här hemma & sen på kvällen så snöade det en del så man fick julkänsla.
Fixade här hemma så man fick upp julgardiner & ljusstakar.
Sen kom Ronnie  hämtade mig & vi åkte hem till honom & jag kollade in hans lägenhet. 
 
Vi snackade även om vad som skulle fixas där...så vi få se då hn få pengar så ska det fixas lite i lägenheten hans.
Vi såg 2 filmer...Den första minns jag inte va den heter men det va nån drama/krigsfilm men den va bra.
Jag som inte gillar krigsfilmer..men denna va värt & se. 
 
Sen såg vi nyaste Johan Falk filmen...den va bra & spännande.
Sen blev jag hem sjutsad...
Tack Kompis... 
 

Och i fredags va jag bara hemma & slappade...vilade mina leder...

Jo igår så va jag & tittade på massa söta katter...man kunde inte låtabli & bli kattsugen. 
   
Handlade även lite på Eurostore...det finns massa fint där...massa fina tomtar..
Få se om jag ska gå ner & kolla om jag hittar nåt åt moster där...

Jag håller tummarna att jag iallafall kan få nån väska såld på Tradera till helgen...
Ska kolla upp om jag ska lägga upp ngr flera väskor så jag kanske få ngr sålda innan jag åker hem till mina föräldrar. 
 

På onsdag så ska jag gå & köpa 2 filmer till mamma.
Det är Flickan som lekte med elden...få se om Nån fortfarande vill se den med mig.
Och vore skoj om vi kunde se den innan jul...få se...
Jag tänker inte säga nåt om att se den...få se om han kommer ihåg att vi ha snackat om att se den nån dag framöver...

    

 
Få se va kommande vecka har att erbjuda mig...

besos
 
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards