Alla inlägg den 13 november 2009

Av Anna-Carin - 13 november 2009 00:04

  


Idag är det 2:a dagen jag r hemma hos mina föräldrar det ha snöat hela tiden..ok inte så stora  flingormen det har snöat.
Det är riktigt mysigt ute...Flört
Idag ha jag vare duktig & städat en masssa här..det uppskattade dom.

Igår hjälpte jag till med & flytta bort cyklarna & att täcka över växthuset.

Och ang känslan jag hade i magen så finns den kvar men inte lika stark då jag har insett hur allt står till.
Kanske bra skönt att jag inte får träffa Dig nu på ett tag..kanske inte förän nån gång in på det nya 2010.
Få se...Obestämd
Ja misstänker att det blir så...

Hade sån tur att en grannunge säljer mina favvo sockar så då beställde jag ngr av honom.
Så skoj att kunna beställt dom & sen slänga de kassa jag har.
Så nu kan jag iallafall ha nya socka til jul Flört

Nää nu ska jag kolla lite lite mer tv sen blir det sova...

Gooood natt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards