Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Anna-Carin - 8 februari 2010 22:17

  


Måndag.
Och idag har jag haft riktigt ont i lederna så det har bara vare & vilat största delen av dagen då jag nästan inte ens kunnat sitta vid datorn.
Nog visste jag att det skulle komme efteråt det att jag höll på & anstränga lederna en massa då jag möblerade om i vardagsrummet...men visste inte hur långt efter det skulle komma & idag kom det.
Men helt ok eg då jag inte hade nåt speciellt jag skulle göra idag.

Har haft en bra helg.

Ifredags va jag mest bara hemma & fixade klart efter då jag möblerat om i vardagsrummet.
Och så sen i lördags så va det massa förberedelser and festen på kvällen.
Syster hade tjatat på FB om att hon ville jag skulle komma till sporthallen & kolla Dennis´s lag spela innebandy...men som jag skrev till henne så hade jag fullt upp...och det hade jag...alltid tar sån tid ibland.
Hade en skoj kväll här & sen känns det som om att man hade kunna skippa ”tältet” & att gå på Lex & gått på Olles istället.
Men men i allmänhet så va det en trevlig kväll.
Jag,linda & 11 killar...

I söndags & idag ha solen visat sig....härligt att det inte har snöat.

Imorr´n få jag nya tjocksockar...ska bli SÅ skönt.
Det är ju så att mitt element i sovrummet är kallt.
Känner mig less på & ringa & lämna in fel anmälan till fastighetsskötaren nu.

Ja vi få se vad som händer...


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards