Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Anna-Carin - 15 februari 2010 16:51

  

Måndag.
Har haft en bra helg.
Mestadels soft...
Det va lite partajj i fredags efter jobbet.
Så där sista minuten fest...så snälla Anders fixade vin åt mig.
Sen gick vi ut på Olles..(jag & killarna)..dansade en massa..
Det va riktigt skoj.
Michaella va där oxå...riktigt skoj att umgås med henne utanför Ica C.

Ilördags kollade jag på melodifestivalen hos syster.
Sen gick jag hem & slappade resten av helgen.
Helt ok.

Igår kände jag mig pigg...så pigg ha jag inte känt mig på flera veckor det va skönt.
Få se hur länge det håller i sig.  

Om ngr dagar så är det ett år sen jag lärde känna N..
Men ska jag va ärlig så är han fortfarande ett fråge tecken för mig...

  
Inte lika stort frågetecken men ändå.
Tror det kommer ta ett bra tag tll innan det där frågetecknet är borta..
äh..
Sånt som händer...

 

  
åh...ibland är det jobbigt att få veta saker ett bra tag i förväg innan det händer..
Känns nu att de kommande månaderna som kommer va fram över kommer gå ganska sega till man få gosa med Guldklipen..
Men man har nåt & se fram emot efter slutet av sommaren.

 

Längtar oxå till då jag få fara till reumatologen & få reda ut vad vi ska göra med min värk.
Ha sovit med bandage på handlederna inatt.
Lite obekvämt men det ha hjälpt.  





Håller tummarna att det ska gå bra imorr´n efter middag & att allt ska gå som jag vill   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards