Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Anna-Carin - 23 februari 2010 11:54

     
Jisses va kallt det är idag....När ska det här ge sig??
Igår såg jag nåt om att det va ca 18 minus ute...och nu är det typ 22 minus...enligt min termometer.
Men jag slår vad om att det är blåsigt ute oxå...
Mamma berättade att dom hade 30 minus där i morse..  
Men men inte så länge kvar till sommaren är här typ 3 månader..inte allt för länge   
Solen skiner idag så man sitter inne & njuter av solen ute då jag har tvättid i em.
Ska bli skönt & få lite rena kläder     
Varmt & skönt i tvättstugan.
Så idag blir det mycket ljudbokslyssnande då man är nere i tvättstugan.
Jag har ju inte som Jani som kan ta med sig sin bärbara & kolla film nere i tvättstugan...hade inte vare fel att kunna göra det...sitta där i värmen & se film  








...för att inte va för tjatig så säger jag bara idag... 

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

  


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards