Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Anna-Carin - 26 februari 2010 23:04

  
Jag är SJUUUUUUK!
*suck*
*nys*
Men det är förstå inatt som jag blev snuvig & i eftermiddag kom nysningarna.
Det är riktigt jobbigt & nysa nästan hela tiden.
Hoppas jag har nyst bort nysheten till imorr´n.
Det skulle sitta riktigt bra med en "björnkram" av min kopmis J han är nog den enda jag känner som ger mig riktiga björnkramar.

Har fått ngr kramar på Fäjsboken & även av Niklas på sms men vi så se hur gott dom gör på detta.
Asså en vanlig förkylning hade jag klarat av galant med detta med nysningarna tar ju så djävulskt på kroppen.

Hur som helst...

Idag innan nysningarna började så va jag ner en sista gång på Lungrens med mitt garantibevis/kvitto så dom i em kunde skicka iväg min mobil åter igen på reklamation.
Hoppas min text som skickas med reklamationen va nog detalerjat om problemet.
Annars kommer jag ringa & skrika på dom där på NOKIA!
Det lovar jag!!!

Haha...
Det va länge sen jag skrattade så gott som åt Solsidan ikväll.
Skrattade högt & sket i om grannarna hörde mig..
Vilka galna människor...*skratt*

Idag har det snöat en massa..kan inte göra annat än &  tycka det är mysigt då det snöar.
Ja jag vet att folk gnäller om att det är jobbigt & köra & att det är jobbigt & skotta snö...men eftersom jag gör varken av de grejerna...kör bil eller skottar snö så kan jag inte göra annat än & njuta av det fina.

Nåt jag ha köpt för första gången denna vecka är Ballerina-Kladdkaka.
Yummy in my Tummy!
Gött!
Nåt jag kommer köpa mer av..
 

Ska bli spännanden & se hur morgon dagen ser ut.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards