Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Anna-Carin - 22 februari 2010 23:39

  
Måndag...va kallt det ha vare idag...nu få det sluta va kallt.
Man vill ju kunna röra sig ute utan att frysa ihjäl sig.

Den tionde så lämnade jag in min mobil för en 4:e gång på reperation/reklamation & i slutet av förra veckan så ringde jag Lundgrens & frågade om dom ha hört hur det gått med det & då hade dom fått ett mail där det stod nåt om att jag hade fått avslag på mi reklamation & att jag skulle få tillbaka mobilen & ett brev varför jag fick avslag.
Gissa om jag blev riktigt besviken att jag får tillbaka min mobil som inte funkar som den ska.
Den är ju fasiken inte ens 2 år gammal.
Ska bli spännande & se vad som står i brevet dom skickar med.
Jag få väl annars ta & spara ihop till en annan mobil.

I fredags så  ringde jag & anmälde mig intresserad av att va hundvakt till en JackRussel.
Ska nu i veckan träffa matte & vovven så hon få se hur det går mellan oss.
Skulle va skoj & å bli hundvakt.

Känner mig små krasslig.
Tror fasiken jag börjar bli förkyld.
Känner mig tjock i halsen & det kliar som...
Det är ju bättre att bli dålig nu än då vi åker utomland.

Åh jag längtar till jag få tillbaka min tele fon & slipper denna    telefon som jag fått låna från butiken.
Förstår inte att folk verkligen vill köpa dessa mobiler.
Folk hör inte va jag säger /pratar om då det är dåligt ljud i telefonen..dom tappar bort lite av det jag säger så jag få skrika så att folk hör.
Sen så finns det säkert massa mer saker mankan påpeka men just nu känner jag min bara allmänt less på denna  telefon.




  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards