Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Anna-Carin - 2 mars 2010 00:34

  
Mars..jisses va tiden gå fort.
Nu är våren på G med snabb framfart ...fast det är svårt & förstå med tanke på snön ute.
Måste ringa fastighetsskötaren imorr´n..har en stor istapp som hänger precis utanför mitt fönster...jisses om den faller på nån som går under.
Så det blir att ringa dom imorr´n innan jag ska på sjukhuset  & ta prover i mör tiden hos Medicinmottagningen den 9:e.

Ibland ska man helt enkelt bara följa sin magkänsla & det gjorde jag i fredags & ställde en viss person "mot väggen" & fick ett bra resultat.
Jag hade lika väl kunnat skita i denna person men har en bra känsla om denna person så varför ska man då bara slänga bort "nåt bra"?!

Nu ha jag vare sjuk i lite över en vecka nu..
Det va riktigt jobbigt i helgen men som det känns...urs va lång helgen kändes så det blev massa sovande..
Men nu mkänns det bättre lite eftersom & det gillar jag.
Bara jag är pigg till helgen så blir jag glad...
Ska då åka Hem...ska bli skönt & komma hem lite...få käka mammas mat.
Sen ska vi oxå se Luftslottet som sprängdes...ska bl spännande & se va man tycker om den filmen.

Nej  nu blir det & lägga mig.
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards