Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Anna-Carin - 11 mars 2010 18:42

  
Torsdag..
Har haft ont i skallen HELA DAGEN idag...suck
Men man kan ju hoppas att det försvinner innan  i morr´n kväll...


Men vilken dag jag hade igår.
Blev tok glad då jag fick samtalet om min telefon hade kommit.


Men sen då jag gick ner till tvättstugan för att börja tvätta så såg jag vad som hade hänt.
Märkte att väskan jag har tvättmedlet/sköljmedlet i en tyg väska som står på golvet & märkte att den va väldigt blöt.
Sen såg jag orsaken till det blöta...det droppar vatten på mina saker på hyllan...Så allt jag hade på hyllan blev blött...blött men inte förstört.
Så jag började flytta ut det mest böta till tvättstugan & sen då Nymergs måleri så kollade dom upp en massa så jag fick låna ett förråd att ha mina saker i...kunde ju inte ha det i tvättstugan.
Men kan inte ha det låneförrådet hur långe som helst så jag hoppas att det inte tar allt för lång tid innan jag få flytta in mina grejer i ett annat förråd.



Imorr´n kommer Livan...det kommer bli en skoj helg.
Och ska bli spännande & se vilka som  kommer till mig & som det verkar så kan det bli föer tjejer än killar för engångs skulle...få se hur det slutar.


Fatta att om ca en vecka så åker vi till G.C
Börjar bli lite pirrigt nu...
Känns så skönt att komma härifrån...


ps.....har åter igen fått bevis på att killar är galna!..*fräs*..ds.


besos

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards