Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Anna-Carin - 20 mars 2010 23:34

  
Idag har det vare riktigt våd väder...
Solen ha skinit & vare riktigt varm.
Tog bussen & fixade lite jobb idag & sen gick jag hem...
Va skönt det va..
Denna fina bild fick jag till då jag kom hem & såg denna isiga sak utanför vårt hus.

Urs jag känner att jag kommer sakna min kontakt med nån nu då jag åker utomlands..men  men det få bli att bara bita ihop så kan vi höras lite mindre nu då jag är borta...inte så fel det heller....bättre än inget alls..

Skulle va skoj & se om man hittar nåt till syskonen Kronström.
För det är ju "klart" att jag ska kolla nåt åt dom.
Mina små hjärtan.


Appropå Kronström så öppnar Marie sin butik snart...efter påsk.
SÅ skoj att hon äntligen ska öppna...
Tror jag ska kolla om jag hittar nåt åt mamma där...
Hon ska ju ha allt möjligt i den fina butiken.

  

Av Anna-Carin - 20 mars 2010 00:24

  
Fredag & slutet på arbetsveckan...nu börjar helgen.
Idag ha jag vare & umgåtts med Marris & barna...

De va en trevlig stund med fika,vuxen prat,data fixande & barn kackel ;)
Det har snöat hela dagen idag...
Börjar bli bra less på detta snöande.

Känns skönt att bege sig iväg snart...

Jag har länge funderat på hur jag ska göra med mitt hår så i tisdags va jag till frissan i tisdags & klippte mig men efter det så kände jagmig inte nöjd så då igår så fixade jag tyväxten & det blev bättre...
  
Kanske inte märks så mycket men jag hade en massa utväxt.
Skönt & få bort den.

Imorr´n blir det att mamma kommer & hämta fåglarna & sen blir det att fixa bort det mesta i lägenheten..så man kan slappa en masssa på söndag...
Skulle va skoj & hitta på nåt imorr´n men jag misstänker att det är många som är bakis imorr´n eller så ska dom festa & det vill inte jag.
Få underhålla mig med nåt här hemma istället.

Kommer att sakna nån då jag är där borta men vi ses ju då jag kommer hem för jag vill ha tillbaka min ex-hårddisk ;)


Min kusin som ville att jag skulle handla nåt åt henne från utlandet men inte ha hon hört av sig nåt om det så jag misstänker att hon inte vill att jag ska handla nåt så hon inte sagt nåt eller vare in till stan med nå pengar.
Verro ha inte hört av sig nåt mer om vinet men få skriva till henne på FB om det imorr´n så få vi se om det blir nå..


...snart I say snart...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards