Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Anna-Carin - 15 mars 2010 19:47

  
Måndag.
Ny vecka..ha haft en skoj helg med Livan.
haha...jag kom på att varje helg hon kommer så se helgen ut precis likadan fast vi ändå tänkt göra annat så slutar dagarna som helgen innan hon va hos mig.
Helt ok att det alltid blir som det blir...
Hade en skön slappar eftermiddag med massa film i går...blev ngr filmer...alla va bra..


Har fått ett litet jobb erbjudande...skoj.
Ska ta ett snack om det efter vi vare utomlands & att jag åker bort över påsken.
  
Nu är det inte många dagar kvar till vi åker.
Imorr´n ska jag klippa mig...det känns bra att få det bort gjort innan man åker.
Dessutom va det ett tag sen jag klippte mig sist..


Ibland är det bra & läsa sina sms iallafall engång extra    jag fick sms av nån & fick en kort sekund för mig att nån skrev i smset att han ville se film med men men efter kollande smset igår igen så såg jag att det stod lite annolunda eg..
haha...tur att man inte hann skicka nåt knepigt sms tillbaka & ville boka dag & så...

Nej nu blire packa handbagaget...
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards