Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Anna-Carin - 31 mars 2010 10:12

 
Så då är man tillbaka från resan...det ha vare otrolig skönt & fint där borta.
Det ha vare soligt & varmt varje dag...hela dagarna kan jag säga.
Ca 30-40 grader varmt på dagen & 21-23 grader varmt på kvällen då vi vare ut & käkat.
Det har blivit mycket bad...t.o.m mamma & pappa har badat MASSOR..
Vi har spenderat mest tid i barnpoolen eller  (jag & mamma) i bubbelpoolen.
Det ha vare skönt i båda poolerna.
Det enda jag inte gillade med det där hotellet va att det va en glashiss & jag som oturligt nog är SÅ höjdrädd...så när vi råkade åka åt fel håll (uppåt istället för neråt..då nån annan tyckt efter hissen) så tittade jag på den fina rostfria hissen istället.
haha..
Det ha vare god mat & mysiga restauranger.
Ha även vare på lite olika roligheter.
Hittade lite kul att köpa med hem oxå...kul med ngr minnen från resan.
Men mest ha det bara vare & njutit av tillvaron där nere & sällskapet.

Säger då bara en sak...jag kommer ALLTID framöver att Associera Lady Gaga´s Bad Romance med Gran Canaria & Jasse  
...go gumman...Jasse...




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards