Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

11-02-07

Av Anna-Carin - 7 februari 2011 23:07

 

Måndag..ny vecka.
Idag va fastighetsskötaren hit & tittade till min ytterdörr.
Han ska fixa den imorr´n.
Hoppas att det inte behövs göras mer än det han snckade om idag & göra.

Vad less jag är på att det hela tiden ska antingen va grått väder ute eller snö.
OKEJ det va sol igår men nu är det ju så att mina leder inte gillar väder omslag så mycket så ngr dagars sol hade inte vare fel.
Längtar till senare i vår då solen skiner ute & man kan sitta på balkongen & sola fläckarna..
Fast sen längtar jag till då "bäbis" kommer oxå.
Få se om den kommer som dom sagt till oss eller om det händer som i somras *ler*

Imorgon kväll så är det "den hemligen miljonären"
Såg på reklamen för det avsnittet att en gammal jobbarkompis va med i det av snittet OM inte jag såg helt fel..
Men hur som helst få man se det..det är ett bra program.


Ikväll berättde jag för Ida jag har har en liten plan för "sötnäsa" och jag fick intrycket av henne att det inte va nån dum ide´.
Men det känns lite pirrigt att berätta det med tanke på hur det blev på Krilles 40års fest.
Men som sagt det är ngr veckor kvar dessutom..
Jag håller tummarna att allt går som jag vill..


Få se om jag iallafall kan få en lite gokram imorr´n em :P

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Carin - 26 februari 2012 20:22

  Söndag...Har jobbat varje dag denna vecka...fast okej i helgen så har jag bara jobbat ngr timmar/dag & inte fått nå lön men det har funkat...får kanske en stjärna i himelen.Få se...  Förra veckan så lyssnade jag klart på en ljudboken "Laura av Car...

Av Anna-Carin - 19 februari 2012 07:32

God morgon! Igår såg vi filmen Tower Heist...den va bra..nåt värt att se.. ...

Av Anna-Carin - 12 februari 2012 01:58

Hejsan svejsan.....Kollade nyss vädret för 10 dagar framåt och det verkade inte bli mer än tio minus de kommande dagarna. Gu' va skönt det skulle va om det skulle va så.. Härligt med helg nu då jag har jobbat hela veckan...kul ha det vare och hoppa...

Av Anna-Carin - 5 februari 2012 17:36


Ibland kan man ju fundera på det där med känslor.Jag &  har vare ihop i mer än ett halvår & det är ganska komiskt att mina känslor blir bara starkare & starkare för honom hela tiden ...hur ska detta sluta?! Kan som inte ens beskriva hur mycket jag kä...

Av Anna-Carin - 5 februari 2012 17:16

  Söndag..En till vecka som har gått...Hoppas verkligen att det blir mindre kallt nu i veckan som kommer så jag slipper gå  omkring & känna i kroppen som jag har feberfrossa (typ)Har haft en bra helg..och det va en skoj kväll igår...kul att träffa...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards