Alla inlägg under februari 2010

Av Anna-Carin - 3 februari 2010 23:13


Ja nu har det blivit februari...
Och sånt oväder vi ha haft...fått massa snö ute & snöar det inte så är det OFANTLIGT mycket kallt ute så det känns som det nu är "pest eller kolera"
Men men det är bara & gilla läget...





För en vecka sen så permanentade jag mitt hår...lite skoj med nytt...

     

    
I helgen så va jag hem till mina föräldrar..
Pappa fyllde år & vi hade Jess mellan lördag & söndag.
Det va fullt upp men kul.
Söt maja


Så nu är man tillbaka i stan & ska ha folk här på lördag...det ska bli skoj.
Hoppas hela helgen blir skoj...


För ngr dagar sen så fick jag ett "Lycka till med Niklas" av en kompis kompis..
Ehh....hmm *funderar*
Jaha ja...så folk tror fortfarande att vi umgås eller va man kan kalla det vi hade.
Har ju inte träffat han på över 3 månader så...det är ju bara mini chans att det skulle va nåt mellan oss..
Glömt & gömt.. ;)

Jag väntar fortfarande på Ricky Martin men jag tror han har tappat bort mitt telefonnummer...

*fniss*

Inte så himla länge till vi åker nu...
Då mamma & pappa kommer till stan så tar dom med resväskan dom ha där.
Då jag inte fått min från broder så verkar det som att jag måste låna mammas.
Känns bra & kunna börja packa så man vet att det är rent & så..och så man inte använder det.

Håller tummarna att det inte är allt för kallt i helgen då vi ska sitta "ute" i tältet på lördag kväll.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards