Alla inlägg under februari 2011

Av Anna-Carin - 7 februari 2011 23:07

 

Måndag..ny vecka.
Idag va fastighetsskötaren hit & tittade till min ytterdörr.
Han ska fixa den imorr´n.
Hoppas att det inte behövs göras mer än det han snckade om idag & göra.

Vad less jag är på att det hela tiden ska antingen va grått väder ute eller snö.
OKEJ det va sol igår men nu är det ju så att mina leder inte gillar väder omslag så mycket så ngr dagars sol hade inte vare fel.
Längtar till senare i vår då solen skiner ute & man kan sitta på balkongen & sola fläckarna..
Fast sen längtar jag till då "bäbis" kommer oxå.
Få se om den kommer som dom sagt till oss eller om det händer som i somras *ler*

Imorgon kväll så är det "den hemligen miljonären"
Såg på reklamen för det avsnittet att en gammal jobbarkompis va med i det av snittet OM inte jag såg helt fel..
Men hur som helst få man se det..det är ett bra program.


Ikväll berättde jag för Ida jag har har en liten plan för "sötnäsa" och jag fick intrycket av henne att det inte va nån dum ide´.
Men det känns lite pirrigt att berätta det med tanke på hur det blev på Krilles 40års fest.
Men som sagt det är ngr veckor kvar dessutom..
Jag håller tummarna att allt går som jag vill..


Få se om jag iallafall kan få en lite gokram imorr´n em :P

 

Av Anna-Carin - 7 februari 2011 00:55

Jag känner en person som bara "växer & växer" i mina ögon & har insett eg hur mycket vi resonerar lika om massa saker.
Riktigt kul & skrämmande på samma gång..
Är så glad att jag har denna guldklimp i en del av mitt liv.

  

Av Anna-Carin - 5 februari 2011 13:14

På facebook finns det massa olika roliga saker men även massa skit.
Länkar man klickar på & saker man måste acceptera för att kunna se massa saker som man atomatiskt få virus på datorn.
Som ut är så har jag inte klickat på de där länkarna.
Och idag så såg jag att en kompis hade provat applikationen " kolla hur många som blockat dig på FB"
Men vilket skräääp....(och dom som tror att jag blockerat dom på FB så få dom väl tro det fast jag har ingen blockerad)
Som med massa annat så är det bara massa skit.
Det finns oxå den där grejen där man kan se vad man skrev i sitt första logg inlägg.
Och jag fick att jag skrivit det 1juni 2009.
En what?
Jag som har haft vare med på FB sen 2007 nån gång.
Så jag säger bara så att tro inte på allt som står på facebook gott folk   


Av Anna-Carin - 4 februari 2011 13:18

  
Om 10 dagar så är det alla hjärtans dag.
Och ingen kan väl missat det via mail man fått eller alla saker som finns i butikerna.
Känns så skönt att slippa springa runt i butik efter butik för att komma på nåt bra & köpa till sin sötnos.

Idag ska jag se filmen Valentine...det är väl det närmaste "alla hjärtans dag" jag kan komma *fniss*
Men jag tror att det kommer va en bra film..få se ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Min Gästbok...var God skriv!

...tiden!


Get your own Digital Clock

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översättare


Ovido - Quiz & Flashcards